یزدفردا:نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی، تغییرات مدیریتی را در وزارت نفت نوعی آسیب به بدنه این وزارتخانه برشمرد.

 

به گزارش  خانه ملت   "علی‌اکبر اولیا" در جلسه علنی امروز - چهارشنبه ۱۲ مرداد ماه - مجلس شورای اسلامی در مخالفت با صلاحیت "رستم قاسمی" برای تصدی وزارت نفت اظهار کرد: بحث‌ها را صفر و صدی نکنیم، بنابراین است که مخالفان و موافقان نظرهای خود را بیان کنند و اگر ابهامی است برطرف شود.

این عضو کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه بسیاری از نمایندگان از من خواستند که در جایگاه مخالف صحبتی نکنم، گفت: من به لحاظ جایگاه و شأن مجلس احساس تکلیف کردم که حداقل مطالبی را که به ذهنم می‌رسد مطرح کنم، ولی فکر می‌کنم که الان جای این بحث نیست.

وی تصریح کرد: آقای قاسمی! ششمین نفری است که مدیریت نفت را برعهده می‌گیرند، صرف‌نظر از شایستگی‌های ایشان،این بی‌ثباتی در مدیریت به طور قطع وزارتخانه را آسیب‌پذیر می‌کند.

اولیا با تاکید بر اینکه در دوران مدیریت آقای "مسعود میرکاظمی"، ما امیدهای بسیاری داشتیم، افزود: واقعا ما متوجه نشدیم که چه شد که او از صحنه به کنار رفت. زمانی که تیمی به کنار می‌رود و تیم جدید می‌آید، آسیب می‌بینیم.

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس ادامه داد: اولین گلایه من در همین بحث مدیریت است و به همین بحث نیز اکتفا می‌کنم، ولی من خواستم این است که شما را به خدا و به قسمی که خوردید، فضا را نبندید و آن را سنگین نکنید و اجازه بدهیم که حرف‌ها زده شود.

وی گفت: خواهشم این است که جایگاه و شأن مجلس را حفظ کنید و اجازه بدهید که مجلس محل بحث و گفت‌وگو باشد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا